30 DAY BLOG CHALLENGE: 1# NAAM VAN MIJN BLOG

on

Omdat ik het in deze tijd van het jaar altijd wat lastiger vind om bijzondere blog onderwerpen te verzinnen heb ik besloten om mee te doen aan de “30 Day Blog Challenge” van Hare Maristeit. 30 dagen lang ga ik je dingen over mij en mijn blog vertellen!

Dit ga ik geen 30 dagen aan een stuk doen, want zo veel blog ik niet. Maar ik ga wel alle vragen op volgorde beantwoorden, te beginnen met..

1# NAAM VAN MIJN BLOG

De naam van mijn blog is “Fall & Love”, dit kun je op twee manier lezen. Namelijk:”Herfst & Liefde“.
Ik hou heel erg veel van de herfst, het is mijn favoriete seizoen en ik vind er echt alles leuk aan. Ja, zelfs de regen! En ik hou van mooie spulletjes, leuke kleding, lekker creatief bezig zijn en meer. Dus daar komt “Herfst & Liefde” vandaan.

Maar als je het snel leest kun je het ook horen als: “Fall in love“.
Die gedachte komt voor uit mijn passie voor dingen. Als ik ergens van hou, dan hou ik er ook écht van. Helemaal hoteldebotel verliefd!

fallandlove-logo

Zo heb ik vaak fases, bijvoorbeeld een make-up fase waarin ik op zoek ga naar die perfecte rode lippenstift. Een eenhoorn fase, waarin ik niet genoeg kan krijgen van eenhoorns. Of zoals ik afgelopen februari had, een confetti fase! Ik bakte confetti cake voor mijn verjaardag, zocht leuke DIY’s op met confetti en ga zo maar door. Als ik eenmaal ergens mee bezig ga, dan ben ik er echt gek op.

Mijn logo staat meer voor het creatieve deel van mijn blog. De “blob” achter de tekst kan gezien worden als verf (creatief), make up (beauty) of een etensvlek (food), allemaal dingen waar ik me graag mee bezig houd!

Geef een reactie

