30 DAY BLOG CHALLENGE: 10# MIJN 3 BESTE & SLECHTSTE EIGENSCHAPPEN

on

Dag 10 van de “30 day blog challenge” wordt wel heel persoonlijk, mijn 3 beste en slechtste eigenschappen, oh help! Best wel persoonlijk, om zo maar mijn 3 beste en slechtste eigenschappen op mijn blog te gooien. Maar mensen die mij kennen weten dit al, dus wat maakt het ook uit! Laten we maar gewoon beginnen.

ALLES MOET GEPLAND ZIJN.

Echt, ik kan niet goed tegen spontane dingen. Ik kan best op het laatste moment bedenken dat ik iets wil doen, maar dan heb ik waarschijnlijk al wel een week bedacht wánneer dat dan moet zijn. Op mensen die last-minute afzeggen kan ik dan ook echt heel boos worden, dan moet ik ineens gaan bedenken wat ik dan op dat moment ga doen, stress! Kijk, je kunt best een verrassing voor me regelen, en ik hoef ook echt niet te weten wat we gaan doen, maar ik moet wel weten wanneer, zodat ik daar in mijn planning rekening mee kan houden. Bijkomend voordeel is dat ik altijd precies weet wanneer ik wat moet doen, een soort wandelende agenda en niet alleen voor mijzelf!

FOCUSSEN OF OBSESSIES?

Als ik eenmaal met iets bezig ben dan kan ik me daar super goed op focussen, alleen dat slaat soms echt door in obsessies. Ik kan ook maar 1 ding tegelijk doen, van mei (toen mijn vriend me ten huwelijk vroeg) tot augustus was ik bezig met onze bruiloft. Maar daarna moest ik me focussen op onze roadtrip naar Amerika en nu we daar van terug zijn kan ik pas weer verder met de bruiloft. Dan wordt ook wel alles helemaal tot in de puntjes uitgedacht!

SLECHT IN CONTACTEN ONDERHOUDEN.

Wanneer ik me dan helemaal verlies in een van mijn projecten, vergeet ik wel eens mijn sociale contacten te onderhouden. Zo kan het voor komen dat ik me na 3 maanden ineens bedenk dat ik nog steeds moet antwoorden op dat appje, oeps! Maar van de andere kant vind ik het dan ook niet erg als iemand anders lang niets van zich laat horen. Zie ik je een half jaar niet? Maakt toch niet uit joh, op het moment dat we elkaar wel zien gaan we gewoon verder waar we gebleven waren.

Geef een reactie

