30 DAY BLOG CHALLENGE: 12# HOE GASTVRIJ BEN IK?

Hoe gastvrij ben ik? Een moeilijke vraag. Ik denk dat dit ook weer te maken heeft met mijn beste & slechtste eigenschappen van vraag 10.

Hebben we wat afgesproken? Dan ben ik volgens mij super gastvrij! Ik heb van alles lekkers in huis gehaald, koekjes, iets van bonbons, chips, hapjes, stokbrood met kaasjes en noem maar op. Als ik echt veel tijd heb bak ik zelfs een lekkere taart of cake voor je. Is het erg gezellig en blijf je ook nog eten? Geen enkel probleem, ik kook wat ik in huis heb of we bestellen gewoon wat.

Ook qua drinken zal je niet droog komen te staan. Koffie, thee, fris en allerlei soorten drank. Een biertje, speciaal biertje, witte wijn, rode wijn, rose of toch liever een mixdrankje? Je zegt het maar!

fall-love-30-day-blog-challenge-gastvrijheid

Hebben we niets afgesproken en sta je ineens voor mijn deur? Grote kans dat ik dan wat minder vriendelijk ben. Ten eerste heb ik naast mijn vaste baan en mijn eigen bedrijf niet heel erg veel “vrije” tijd waarin ik niets gepland heb. Dus als je spontaan langs komt is het vrij waarschijnlijk dat ik niet eens thuis ben. Ben ik wel thuis? Dan heb ik niets in huis, geen koffie want dat drink ik niet, geen koekjes want ik moet volgend jaar in een witte jurk passen en ook niet genoeg voor het diner.

Dus mijn gastvrijheid gaat echt 2 kanten op. Is het gepland? Dan super! Kom je onverwachts langs? Doe maar niet..

Geef een reactie

