30 DAY BLOG CHALLENGE: 13# MIJN FAVORIETE FILM

Mijn favoriete film, daar kan ik kort of lang over doen, maar ik denk dat de meesten het toch al wel weten: Harry Potter!

Technische gezien natuurlijk niet 1 film, maar wel 1 verhaal dat in 8 films verteld wordt. Ik ben al sinds mijn 10e helemaal weg van Harry Potter en alles dat er mee te maken heeft. Zo ook de “nieuwe Harry Potter film” Fantastic Beasts & Where to Find Them!

fall-love-30-day-blog-challenge-favo-film

Een geweldige nieuwe film voor de fans van de Harry Potter reeks. De films zijn ook echt met de fans meegegroeid. Waar de eerste films vrolijk en onschuldig waren, waren de latere films steeds duisterder en volwassener. Fanastic Beasts gaat dan ook niet meer over de studenten van Hogwarts, maar over volwassen tovenaars in de tovenaarswereld. Een film die naar mijn idee perfect aansluit bij de doelgroep die al vanaf het begin bij Harry Potter is.

Geef een reactie

