30 DAY BLOG CHALLENGE: 14# IK BEN BANG VOOR..

Waar ben ik bang voor. Gelukkig ben ik niet heel bang aangelegd, ik heb geen claustrofobie en ook geen hoogtevrees. Ik ben niet bang voor spinnen of muizen. Maar toch zijn er 2 dingen waar ik niet zo dol op ben.

DIEP WATER

Ik zeg vaak dat ik “dieptevrees” heb. En nee, dat is niet hetzelfde als hoogtevrees. Ik ben namelijk echt niet bang om op grote hoogte te staan en naar beneden te kijken en ook in het vliegtuig ben ik niet bang. Ik ben wel bang voor diep water. Als ik de bodem niet kan zien, of ik zie hem wel maar hij is heel diep en donker, dan ga ik het water niet in! Ik weet niet wat ik er zo eng aan vind, maar ik vind het echt verschrikkelijk.

fall-love-30-day-blog-challenge-lieveheersbeestje

LIEVEHEERSBEESTJES

Ja ik weet het, het klinkt heel dom. Maar ik gruwel echt van lieveheersbeestjes. Ze vliegen zo eng, het ene moment zitten ze stil en dan ineens vliegen ze als een gek één kant op. Vervolgens tikken ze tegen de muur of het raam en laten ze overal van die vieze poepjes achter. Ik pak liever een dikke spin op dan een lieveheersbeestje, die spin vliegt tenminste niet!

Heb jij iets geks waar je bang voor bent of zijn jouw angsten heel reëel?

Geef een reactie

