30 DAY BLOG CHALLENGE: 17# DOELEN & DESILLUSIES

Dag 17 van de #30dayblogchallengeNL gaat over de doelen & desillusies waar je als blogger mee te maken hebt of waar je tegen aan loopt. Minder op een persoonlijk vlak dus deze keer en ietsje meer zakelijk.

En daar loopt het dan bij mij meteen op stuk. Ik ben nooit gaan bloggen met een ander doel dan “lekker van me afschrijven”. Vaak heb ik zo veel ideeën in m’n hoofd en die moeten er dan uit. Dan vind ik het heerlijk om een stukje te bloggen, ook als ik blij ben over iets dan deel ik dat graag. Maar echte doelen.. nee, die heb ik nooit gehad.

Als je niet echt blogt met een doel, dan heb je ook niet zo veel te maken met desillusies. Natuurlijk vind ik het super tof om te zien als veel mensen mijn blog hebben gelezen, maar ik lig er geen seconde wakker om als een blogpost bijna niet bekeken wordt. En natuurlijk vind ik het geweldig als bedrijven mij vragen of ik een stukje over hun product wil schrijven, maar daar doe ik het niet voor.

Dat maakt denk ik dat het bloggen een stuk relaxter is voor dan voor mensen bij wie het hun baan is. Als ik een weekje geen zin heb om te bloggen, dan doe ik dat lekker niet. Dat wil ik ook lekker zo houden, ik blog wanneer ik zin heb, jij leest wanneer je zin hebt.

Geef een reactie

