30 DAY BLOG CHALLENGE: 18# MIJN 5 FAVORIETE GERECHTEN

Ik hou van gevarieerd eten, zo maak ik ook niet vaak hetzelfde recept 2 keer, er zijn zo veel recepten om te proberen. Maar een aantal recepten zijn wel zó goed, die blijf ik keer op keer lekker vinden. Daarom is dit een mooi moment om mijn 5 favoriete gerecht/recepten met jullie te delen.

Mexicaanse quinoa ovenschotel van Uit Pauline’s Keuken

Ik ben een groot fan van Mexicaans eten, de kruiden en ingredienten vind ik gewoon super goed bij elkaar passen. Ook maak ik graag ovenschotels, dan maak ik 2x zoveel als nodig en hoef ik een andere dag niet te koken. Deze Mexicaanse quinoa ovenschotel is echt een must-try.


CAULIFLOWER RICE VAN THE RECIPE CRITIC

Een lekker gezond recept dat niet mega gezond proeft. Een lekker gebakken bloemkoolrijst gerecht, maar in plaats van rijst gebruik je hier bloemkool. Op deze manier eet je zeker weten genoeg groenten!


SCONES VAN JAMIE OLIVER

Lekker als ontbijt of als lunch of als tussendoortje of eigenlijk gewoon altijd! Deze scones van Jamie Oliver zijn zo verschikkelijk goed! Kruimelig, super smaakvol en echt te lekker met clothed cream en jam. Ik heb verschillende soorten geprobeerd, maar dit waren veruit de beste scones.


GAZPACHO VAN DE ALLERHANDE

Een zomers recept, maar als lunch vind ik het ook in de winter wel kunnen. Gazpacho heb ik voor het eerst gegeten in Spanje, dat was de allereerste keer dat ik koude soep at en sinds dien ben ik er echt gek op. Deze gazapacho vind ik zelf een van de beste gazpacho recepten die ik geprobeerd heb.


VEGGIE DIP VAN LITTLE BROKEN

Een iets minder ongezonde snack, deze super lekkere layered veggie dip met avocado, zwarte bonen, komkommer, sla en tomaat. Met nachos erbij is het de ideale snack voor ’s avonds!

Geef een reactie

