30 DAY BLOG CHALLENGE: 19# HET LIEFSTE KADO DAT IK OOIT HEB GEKREGEN

Man oh  man, dag 19 van de #30dayblogchallengeNL is wel een pittige zeg, het liefste kado dat ik ooit gekregen heb. In mijn 26 jaar heb ik al talloze kadootjes gekregen, voor mijn verjaardagen, kerst, sinterklaas, zwemdiploma en ga zo maar door, daar even het allerliefste kado uitzoeken is niet makkelijk.

Laten we even voorop stellen dat ik wéét hoe onwijs veel geluk ik heb dat ik altijd overal kadootjes voor kreeg, er zijn genoeg kindjes die dat niet krijgen, maar met twee werkende ouders was ik een van die bofkonten die dat wel kreeg.

Nu was het echt niet zo dat we thuis overladen werden met kadootjes (behalve met Sinterklaas), maar met een speciale gelegenheid was er altijd wel iets leuks voor ons. Of dat nou ging om een paar gekke sokken met kerst of een TV toen ik afstudeerde. Ik kan ook oprecht zeggen dat ik blij word van ALLE kadootjes, niet alleen de grote, dure dingen. Ik weet nog goed dat ik ooit met Sinterklaas een opblaasbal kreeg met daarop glow-in-the-dark zeedieren, dat was een van mijn beste kado’s ooit, want ik herinner me het nog steeds. Alhoewel ik die dure Furby ook echt nog niet ben vergeten hoor, mam!

fall-and-love-blog-30-day-blog-challenge-liefste-kadootjes

Maar ook het armbandje dat ik spontaan van mijn vriend kreeg omdat ik na mijn zware medicijngebruik zo goed bezig was met gezond leven en sporten. Echt, hoe lief is dat? En zo zijn er nog ontzettend veel lieve en leuke kadootjes op te noemen. Weet je wat, ik noem er gewoon een paar!

Zoals op mijn Nintendo DS die ik kreeg van mijn (ex)vriendje die áltijd blut was, maar toch genoeg gespaard had om voor mijn 19e verjaardag een Nintendo te kopen.
De eerste keer dat mijn (kleine) zusje voor ons allemaal iets kleins onder de kerstboom had gelegd, met zorg uitgezocht.
Mijn vriendin die met heel veel precisie een prachtig dienblad vol kaarsenhoudertjes in Harry Potter stijl had gemaakt.
Of de vriendin die me een foto album gaf omdat ik dit later dat jaar een fantastische reis zou maken en ze dan de foto’s kon komen bekijken.
En niet te vergeten mijn vriendin die me altijd zomaar kaartjes en brieven stuurt en zelfs een prachtig borduurwerk voor me heeft gemaakt.

Ahh, kadootjes zijn leuk, dus ik ga echt niet kiezen wat ik het liefste kado vond. Tegen iedereen die me ooit een met liefde uitgezocht of gemaakt kadootje heeft gegeven: jullie zijn schatten en ik waardeer het allemaal!

Geef een reactie

