30 DAY BLOG CHALLENGE: 2# MIJN FAVORIETE QUOTES

on

Dag 2 van de “30 Day Blog Challenge” van Hare Maristeit gaat over mijn favoriete quotes. Ik vind altijd dat quotes best veel zeggen over mensen, dus ik ben benieuwd of jullie dat bij mijn quotes ook vinden.

Eigenlijk ben ik niet zo van de quotes. Ik heb ze dan ook niet in huis op producten staan, als vormgever ben ik van mening dat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden, dus ik ben meer van de plaatjes. Maar dat wil zeker niet zeggen dat er geen quotes zijn die mij aanspreken! Dit zijn een aantal quotes die ik erg goed vind.

fall-love-quote-autumn

Autumn shows us how beautiful it is to let things go” – Little Lace Light


fall-love-quote-rain

I like people who smile when it’s raining” – Picture Quotes


fall-love-quote-harry-potter

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light” – J.K. Rowling & The Kiwi in the Cloud


Zoals je ziet zijn het er niet echt veel, maar van deze quotes krijg ik nou echt een fijn gevoel. Wat mij opviel na het bekijken van mijn eigen quotes dat het allemaal rustige quotes zijn, de dragen je niet op om iets te doen of om iets te zijn. Het zijn teksten om over na te denken.

Wat is jouw favoriete quote en waarom?

Geef een reactie

