30 DAY BLOG CHALLENGE: 20# CELEBRITY CRUSH

Haha als ik aan dag 20 van de #30dayblogchallengeNL denk, moet ik meteen aan één persoon denken die meteen weet wat ik ga antwoorden. Samen zwijmelen we namelijk al een hele tijd weg bij deze (jonge)man!

Als ze dit leest weet ze ook echt wel dat ik het over haar heb, we hebben al regelmatig gegrapt dat we hem op gaan zoeken in LA, zij mag met hem trouwen en ik krijg hem in de weekenden dat mijn vriend moet werken. Een perfecte deal dus. …. Ach, dromen mag toch?

De acteur over wie ik het heb is Evan Peters. Echt, dat lachje, daar smelt ik van! Daarnaast speelt hij de laatste tijd ook in veel films en series die ik erg leuk vind, dus genoeg redenen om vaak naar hem te kijken.

Evan Peters kun je kennen van de films X-men: Days of Future Past en X-men: Apocalypse als Quicksilver. Hmm, zou daar mijn fascinatie met zilvergrijs haar vandaan komen?

Maar ook van de behoorlijk populaire serie American Horror Story waar hij tot nu toe in elk seizoen voor is gekomen. Mijn favoriete character blijft toch wel Tate Langdon uit het eerste seizoen van American Horror Story: Murder House. Hij speelt in de serie een behoorlijk angstaanjagend personage, maar toch, elke keer als ik dat lachje zie ben ik weer om.

Verder heb ik eigenlijk geen celebrity crushes. Wel kan ik echt helemaal gek zijn van personages die in films of series gespeeld worden, maar het is niet zo dat ik die acteurs dan in andere films ook weer net zo goed vind. Best bescheiden toch? Maar één acteur die zo in de smaak valt qua uiterlijk. Want qua innerlijk kan ik er natuurlijk helemaal niets over zeggen.

Geef een reactie

