30 DAY BLOG CHALLENGE: 4# TV PROGRAMMA WAAR IK AAN MEE ZOU WILLEN DOEN

on

Dag 4 van de “30 day blog challenge” gaat over een TV programma waar ik aan mee zou willen doen. Dat vind ik echt een lastige, ik ken niet zo veel TV programma’s eigenlijk, dus ik zal de TV gids er eens bij pakken.

Echt een lastig onderwerp, ik kijk niet zo veel TV programma’s en een aantal van de programma’s die ik af en toe wel eens kijk daar wil ik echt niet in komen. Bijvoorbeeld “Trauma Centrum”  en “Wegmisbruikers”. Dat zijn natuurlijk echt TV programma’s waar je beter niet in voor kunt komen.

En daarnaast zijn er best veel programma’s die mij echt niet aanspreken of waar ik echt niet aan mee zou willen doen zoals “Utopia” of andere reality series. Dat is gewoon niet mijn ding. Of kook programma’s, ik hou echt van koken, maar ik zou er niet tegen kunnen om zo afgeblaft te worden door Gordon Ramsey of Robert Kranenborg. Laat mij maar gewoon lekker thuis koken en bakken voor mensen die het wél waarderen.

fall-love-30-day-blog-challenge-tv-programma-vt-wonen

Als ik dan een programma moet kiezen om aan mee te doen zou het denk ik het SBS6 TV programma van VT wonen zijn: “Weer verliefd op je huis!”. Toffe huizen stylen en als ik dan toch bezig ben zou ik meteen de kinderkamer van het huis aanpakken en gaaf aankleden met producten van mijn bedrijf “Oktoberdots“. Dat zou pas echt geweldige reclame zijn!

Geef een reactie

