30 DAY BLOG CHALLENGE: 5# VIJF BLOGGERS DIE IK VOLG

Dag 5 van de “30 day blog challenge” vraagt welke bloggers ik volg. Nu volg ik niet echt heel veel bloggers op hun blog, maar wel op Instagram en Facebook. Ik denk dat jij ze ook zeker leuk gaat vinden!

Echt geabonneerd op blogs ben ik niet, ik krijg al zó veel mail. Maar op social media volg ik zeker een heleboel bloggers, vooral op Instagram. Mijn top 5 bloggers kiezen is ook echt niet makkelijk, dus ik heb gekozen voor 5 bloggers met allemaal hun eigen thema en stijl en ik denk dat jij ze ook leuk gaat vinden.

UIT PAULINE’S KEUKEN

Een geweldige foodblogger die de meesten van jullie waarschijnlijk wel kennen. Ze heeft allerlei geweldige recepten online staan, makkelijk, moeilijk, zoet, hartig en ga maar door. Zodra ik eventjes niet weet wat ik moet maken snuffel ik rond op haar blog om te kijken wat ik ga eten. Veel recepten zijn ook heel makkelijk als vega variant te maken, dus dat is helemaal ideaal.


HARE MARISTEIT

Een super toffe feel-good blogger. Van recepten tot DIY’s, reviews en gewoon leuke stukjes uit haar privé leven. Maris van Hare Maristeit blogt gewoon lekker over alles, als het maar vrolijk is en daar word ik dan weer vrolijk van.


ZON & MAAN

Ook al zegt de naam het niet meteen, Zon & Maan is een boekenblog. Emmy leest heel veel young adult/fantasy boeken en laat dat nou ook net mijn favoriete genre zijn! Meestal heb ik een hele lijst met boeken die ik nog wil lezen, maar als ik het even niet weet kijk ik meteen op haar blog om inspiratie op te doen.


averie-cooks-funfetti-cookies-recipe

AVERIE COOKS

Weer een foodblogger, maar wel een Engelstalig blog deze keer. Averie Cooks heb ik leren kennen via Pinterest, want alhoewel ze allerlei heerlijke recepten maakt, blijven haar koekjesrecepten toch echt mijn favorieten! Zulke heerlijke koekjes heb ik echt nog nooit eerder geproefd, ook al zien ze er bij mij altijd een stuk minder mooi uit.


THE PERFECT WEDDING

Dat lijkt me duidelijk, een trouwblog! Ik ga volgend jaar oktober trouwen en ik wil zo veel mogelijk inspiratie op doen. Voor de sfeer, maar ook voor handige dingen waar je zelf niet meteen aan zou denken zoals een “social media policy” op je trouwdag. Heerlijk geschreven met prachtige foto’s, dit is op het moment echt een van mijn favorieten.


Heb jij nog leuke blogger-tips voor mij? Laat het me weten!

Geef een reactie

