30 DAY BLOG CHALLENGE: 6# WAAR WORD IK BLIJ VAN

Dag 6 van de “30 day blog challenge” alweer! Dat is langer dan ik het ooit vol gehouden heb volgens mij. Deze keer over dingen waar ik blij van word. En dat zijn er nog al wat hoor!

Omdat ik jullie niet wil vervelen met ellenlange verhalen over waar ik blij van word, som ik ze gewoon op met plaatjes, dan hoef je niet eens te lezen om te snappen waar het om gaat.

Slapende konijntjes. Ik heb 2 konijnen en als die lekker op hun zij floppen om te relaxen, smelt ik helemaal.


Pumpkin chai latte. Het perfecte herfstdrankje!


Storm! Ik hou van storm, wind, regen, onweer en bliksem. In oktober gaan we naar Amerika en ik hoop dat we daar ook een grote storm zien.


Boeken! Als ik met slecht weer lekker met een boek op de bank kruip kan ik ultiem ontspannen.


Deze staat voor 2 dingen: warme truien en nieuwe kleding. Ik hou van lekkere truien en vesten, ik heb er dan ook heel erg veel, maar toch komen er steeds weer exemplaren voorbij die ik echt móét hebben!


En last but not least: kerst! Oohh de lichtjes, de geuren, de films, de muziek! Ik hou echt heel erg veel van kerst.


Waar word jij nou echt blij van?

Geef een reactie

