30 DAY BLOG CHALLENGE: 7# VERZAMELINGEN EN OBSESSIES

on

Nummer 7 van de “30 day blog challenge” gaat over verzamelingen en obsessies. In eerste instantie had ik de neiging om te zeggen dat ik die niet heb. Tot ik beter ging nadenken…

Toen ik eenmaal goed ging nadenken over mijn verzamelingen en obsessies kwam ik er achter dat ik misschien toch wel wat verzamelingen heb.

Ten eerste verzameling blijkt nagellak te zijn. Ik wist eigenlijk niet eens dat ik zo veel kleurtjes had tot ik ze afgelopen week eens ging verzamelen om te testen welke nog goed waren en welke niet meer. Ik heb een hele tijd gelnagels gehad om te stoppen met nagelbijten, toen lakte ik mijn nagels meerdere keren per week. Maar het hielp niet, ik beet dwars door de nepnagels heen dus ik stopte ermee. Toen heb ik ook een hele tijd mijn nagels niet meer gelakt, tot het in februari ineens wel lukte om te stoppen! Nu heb ik eindelijk mooie nagels van mezelf en die lak ik wel weer graag.

dav

Mijn tweede obsessie is mijn Harry Potter collectie. Ik heb allerlei toffe Harry Potter producten zoals uiteraard de boeken en boeken die verder gaan op de films. Maar ook sieraden, kleding, collectibels uit de films, boekjes, snoepgoed en nog veel meer! Harry Potter is eigenlijk al sinds ik het eerste boek las een obsessie van mij. Ik was 10 toen ik het eerste boek kreeg voor mijn verjaardag en vanaf dat moment ben ik verslaafd! In oktober gaan we ook naar het Harry Potter pretpark in Orlando, Florida en ik denk dat ik daar nog wel wat meer leuke Harry Potter spulletjes mee neem.

Mijn derde verzameling of obsessie is haarverf. Klinkt misschien heel vreemd, maar ik heb echt al tientallen haarkleuren gehad. Van diverse tinten bruin, oranje, rood, zwart, grijs, paars en nu blauwgroen. En elke keer denk ik: “Hee, ik koop meteen een paar potjes in de aanbieding, dan kan ik daar lang mee doen!”. Dat zou slim kunnen zijn, behalve dan dat ik vaak niet lang genoeg dezelfde haarkleur houd om ook daadwerkelijk alle potjes op te maken. Daardoor heb ik nu een flinke verzameling verf thuis staan haha.

Geef een reactie

