30 DAY BLOG CHALLENGE: 8# ALS IK DE LOTERIJ WIN DAN..

on

Nummer 8 van de “30 day blog challenge” is iets waar waarschijnlijk iedereen al wel eens over heeft gefantaseerd. Wat als je de loterij wint? Oohh wat zou dat toch leuk zijn! Ik weet precies wat ik dan zou doen.

Als ik de loterij win.. dat is toch een heerlijke gedachte? Afhankelijk van hoe groot de geldprijs is weet ik al precies wat ik wil doen! Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat deze loterij op z’n minst een paar miljoen als hoofdprijs heeft.

Ik zou meteen verhuizen! We wonen nu best prima, ons appartement is vrij groot, heerlijk licht en ligt op een rustige plek. Maar ik zou ZO graag een (vrijstaand) huis hebben met een eigen tuin, een openhaard in de woonkamer, hoge plafonds voor een mooie kroonluchter boven de eetkamertafel en een grote keuken. Ik hou van bakken en koken, maar onze keuken is daar nu echt te klein voor. We hebben het wel heel handig ingedeeld, maar omdat ook de wasmachine in de keuken moet staan mis ik toch wel wat ruimte.

Zo'n keuken vind ik erg gaaf, deze foto komt van HGTV.com
Zo’n keuken vind ik erg gaaf, deze foto komt van HGTV.com

Wel zou ik gewoon blijven werken. Ik denk dat ik zou vragen of ik 3 dagen in de week zou mogen werken, maar ik zou lekker blijven werken waar ik nu werk want ik heb het heel erg naar mijn zin.

Verder natuurlijk onze bruiloft! Volgend jaar oktober ga ik trouwen met mijn lieve vriend. We proberen er nu zoiets gaaf mogelijks van te maken met het budget dat we hebben, maar als ik de loterij zou winnen, zou ik heel graag nog veel meer mensen uitnodigingen. Ook zou ik dan veel minder op m’n budget letten met m’n jurk! Ooh, dat zou toch echt wel geweldig zijn!

En daarna natuurlijk op huwelijksreis, niet zo maar een weekje, maar gewoon een maand! In de tussentijd mogen de verhuizers dan mooi alle zooi verhuizen naar ons nieuwe huis, want daar heb ik geen zin in 😉

Geef een reactie

