30 DAY BLOG CHALLENGE: 9# GENANTE MOMENTEN

on

Dag 9 van de “30 day blog challenge” is niet echt iets waar ik trots op ben. Waarschijnlijk hebben meerdere mensen er wel eens aan gedacht: “oh wat zou dat gênant zijn”. Ik kan je vertellen, dat is het ook, want ik deed het gewoon.

Volgens mij heb ik niet echt heel erg veel gênante momenten meegemaakt. Of ik vergeet ze snel, of ik vind ze zelf gewoon niet zo gênant. Waar anderen zich misschien voor zouden schamen, vind ik eerder een grappig moment.

Maar een ding dat ik wel echt echt echt een gênant moment vond, is iets waar je waarschijnlijk wel eens aan gedacht hebt: “Oh dat zou echt schandalig zijn als ik DAT zou zeggen”. Heb je al een idee waar ik het over heb?

Toen ik nog niet zo lang samen was met mijn vriend, overleed zijn oma tijdens onze vakantie. Toen we terug kwamen van de vakantie was de begrafenis en omdat mijn vriend en ik nog niet zo lang samen waren, was dit het moment waarop ik het grootste deel van zijn familie pas voor het eerst ontmoette. Uiteraard was ik nog al zenuwachtig, de eerste keer familie ontmoeten en dan ook nog op een begrafenis.

Na me aan iedereen voorgesteld te hebben kwamen we bij zijn opa, wiens vrouw net was overleden, en met mijn domme kop feliciteer ik hem! Serieus, het eerste wat ik tegen de man zeg die net zijn vrouw verloren is, was: gefeliciteerd!

Zoals je je kunt voorstellen kon ik wel door de grond zakken van schaamte. De opa van mijn vriend kon er, naar omstandigheden, best mee lachen en vond het gelukkig totaal niet vervelend. Maar ik natuurlijk wel!

Geef een reactie

