Grand Wedding Show 2016

on

In de aanloop naar onze trouwdag op 13 oktober 2017, houd ik ontelbaar veel trouw-websites in de gaten. En op deze websites lees ik natuurlijk van alles over de leukste mode en tips, maar ook over hele gave shows.

Één van mijn favoriete websites is  ThePerfectWedding.nl, een super uitgebreide websites die heel makkelijk navigeert. Op hun facebook kwam ik de “Grand Wedding Show” tegen. Ik had geen idee wat het precies in hield, want dit jaar was de eerste editie van deze bruidsshow, maar het klonk leuk dus ik besloot mijn moeder mee te nemen naar onze allereerste bruidsmodeshow!

falllove-blog-grand-wedding-show-bruidsmodeshow

De “Grand Wedding Show” werd gehouden in Hilversum in Studio 21, best een eindje rijden maar dat is niet erg voor een leuke dag uit. Eerst zijn we samen gaan lunchen in Hilversum, waarna we naar de studio’s gingen. Daar stonden we te wachten in een grote hal tot we naar binnen mochten.

falllove-blog-grand-wedding-show-trouwjurken-modeshow

De ontvangst was een beetje rommelig, maar gelukkig konden we snel gaan zitten op onze plek op de 1e rang. Ik vond de extra kosten voor 1e rangs kaartjes het dubbel en dwars waard, we zaten op een hele goede plek waar we zowel perfect uitzicht hadden op het podium als op de catwalk. Nog steeds hadden we geen idee wat voor show het precies was, eigenlijk verwachtte ik gewoon een modeshow met allerlei bruidsmode. Maar het bleek veel meer te zijn!

falllove-blog-grand-wedding-show-bruids-lingerie

De “Grand Wedding Show” verdient de titel “Grand” ook echt! We zijn 3 uur lang vermaakt met een prachtige show vol bruidsmode (joh!), maar ook zang en dans van de danseressen, dansers en zangeressen van de Pandora Dinershow. Wauw, echt geweldig om te zien. Er zijn in totaal 169 jurken voorbij gekomen en heel veel mooie trouwpakken en het mooie was dat het geshowt werd door “echte” mensen. Natuurlijk wel mensen uit de showbizz wereld, maar geen modellen. Zo hebben we allerlei jurken op allerlei lichaamstypes voorbij zien komen en echt een goed beeld gekregen van de verschillende jurken.

falllove-blog-grand-wedding-show-pandora

Het enige minpuntje vond ik helaas de parkeerautomaten. Uiteraard had ik niet verwacht dat het rustig zou zijn, maar we hebben 45 minuten moeten wachten voor de parkeerautomaat! 45 minuten! Dat kan volgend jaar wel wat beter geregeld worden, bijvoorbeeld door een gratis uitrijkaart in de goodiebag te stoppen, je betaalt uiteraard genoeg voor de entreekaartjes dus dat zou een goede service zijn.

Al met al hebben wij een geweldige middag gehad en ik zou zeker toekomstige bruiden aanraden om volgend jaar naar de Grand Wedding Show te gaan als je in de gelegenheid bent!

Geef een reactie

