Review: DOVE PURELY PAMPERING & DERMA SPA

on

Dove heeft een nieuwe lijn heerlijke doucheproducten, waarschijnlijk heb je ze al wel voorbij zien komen op TV, de Purely Pampering lijn. Een tijdje terug heb ik een groot pakket met deze lekkere douchecrème’s, body lotions en oils van Dove gewonnen, dus vond ik het tijd voor een review.

De nieuwe lijn met Dove producten bestaat onder andere uit douchecrème, body lotion en body oil. 3 verschillende producten die qua geur allemaal erg goed bij elkaar passen. De Purely Pampering lijn heeft zachte, crèmige geuren en voelt heerlijk aan.

DOVE DOUCHECRÈME PURELY PAMPERING

dav

De 3 douchecrème’s uit de Purely Pampering lijn van Dove die ik heb ontvangen zijn Pioenroos, Vanille en Pistache. Alle 3 de geuren ruiken heerlijk rijk, maar niet zo overdreven dat je er misselijk van wordt. Tijdens het douchen schuimen de douchecrème’s flink, wat zorgt voor een lekker zacht gevoel. Na het douchen voelt mijn huid lekker zacht, maar dat voelt meestal wel zo dus ik kan niet zeggen dat het mega veel effect geeft. De douchecrème’s drogen in elk geval zeker niet uit!

DOVE BODY LOTION PURELY PAMPERING

dav

Ook heb ik 2 Dove body lotions ontvangen, waarvan 1 met Kokos (een van mijn lievelingsgeuren) en een met een Vanille geur die past bij de douchecrème. Eigenlijk gebruik ik bijna nooit bodylotions, omdat mijn huid nooit droog is, alleen in de zomer als ik veel in de zon ben geweest. Maar deze lotions zijn wel erg fijn, ze trekken goed in en ruiken vooral heel erg lekker! Zeker een aanrader om te gaan gebruiken, want na de Dove bodylotions voelt mijn huid wél een stuk zachter.

DOVE BODY OIL DERMA SPA

dav

Als laatste heb ik 2 bodyoils van Dove Derma Spa ontvangen. Body oils zijn niet mijn favoriet, ik hou niet van dat vettige geglim, maar deze zijn best fijn. Zeker de “Derma Spa Goodness” vind ik top, er zit een zacht glittertje in dat je huid een prachtige gloed geeft! Voor delen van mijn lichaam die onder mijn kleding verdwijnen zou ik kiezen voor de bodylotion, maar voor mijn hals en blote armen vind ik deze body oils wel fijn!


Zoals ik al wel verwacht had van Dove zijn alle producten gewoon top. Ze ruiken lekker, schuimen goed, trekken snel in. Mocht je in de winkel zijn, ruik dan vooral eens aan de flessen, want dat is voor mij toch wel dé reden om deze lijn doucheproducten van Dove nog een keer aan te schaffen!

Geef een reactie

