Review: ontwerp je eigen telefoonhoedje

on

Het liefst zou ik een telefoonhoesje hebben voor bij elke outfit en elk thema. Maar lang niet alles is online te vinden, of niet geschikt voor mijn telefoon. Zo was ik al heel lang op zoek naar een tof hoesje voor mijn Huawei P8, maar dat was zo makkelijk nog niet. Tot ik op de website GoCustomized.com kwam!

De website van GoCustomized.com is hartstikke handig en overzichtelijk. Je kiest je telefoon, het soort hoesje dat je wilt en upload je design. Binnen 1 dag wordt je hoesje geproduceerd en verzonden, dus het hebt het mega snel in huis. Ook ideaal als verjaardagcadeau dus!

Waarom GoCustomized voor mij echt beter is dan andere websites, is omdat je bij hen ook je hoesje rondom kan laten bedrukken. Dus geen lelijke witte of zwarte randen als dat niet bij je ontwerp past, maar helemaal bedrukt zoals mijn hoesje. De bedrukking is heel erg scherp dus je ontwerp ziet er top uit en ook de kleuren zijn erg goed. Zodra ik een ander hoesje wil ga ik deze zeker ook bij GoCustomized laten maken!

eigen-telefoonhoesje-ontwerpen-fallandlove-marauders-map-harry-potter

BESTEL MET KORTING!

Wil jij ook zo’n leuk hoesje voor jouw telefoon? Bestel dat tot en met 1 april 2016 op GoCustomized.com met 15% korting deze kortingscode: flowerpower

Geef een reactie

