VOORNEMENS 2#: HOE STAAT HET MET JULLIE VOORNEMENS?

De 2e week van 2017 is al weer bijna voorbij. Hoe staat het met jullie voornemens? Lukt het goed om vol te houden wat je met jezelf afgesproken hebt of ben je al weer vervallen in je oude gewoontes?

Bij mij gaat het ook deze week nog prima gelukkig, maar ik heb nu ook wel echt een goede reden. Ik ga namelijk morgen voor de eerste keer trouwjurken passen! Nu moeten er nog heel wat kilo’s af voor ik op mijn streefgewicht ben, maar zo lang kan ik niet meer wachten met de jurken. Dus mijn doel staat nog steeds elke dag goed in beeld, straks goed in mijn vel zitten en daarna in mijn jurk.

Inmiddels heb je al weer een week je achtergrondje op je telefoon staan, heeft het je geholpen? Mij zeker wel! Maar ik merk dat ik het nu meer als een achtergrondje begin te zien dan dat ik het elke keer lees als ik op mijn telefoon kijk. Dus tijd voor een nieuwe!

fall-and-love-blog-afvallen-motivatie-week-2

En vergeet ook niet dat er maandag weer een nieuw weekmenu online komt! De vorige weekmenu’s kun je HIER bekijken.

Geef een reactie

