VOORNEMENS 3#: AL BIJNA EEN MAAND VOORBIJ

Wauw, wat gaat de tijd snel he, voor je het weet is het al weer februari! We zitten inmiddels al weer in week 4 van januari. Dus er zijn al 3 weken voorbij waarin we onze voornemens hebben kunnen waarmaken of laten vallen. Hoe gaat het bij jou?

Echt, de tijd gaat zo snel. Ik zeg nu wel “het is bijna februari”, maar vergeet niet dat dat ook voor je het weet weer badkleding-seizoen is! En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar voor mij is dat toch altijd wel een dingetje.

Hoe gaat het met jouw januari voornemens? Hou je het nog steeds goed vol of heb je misschien zelfs al resultaat? Deze week kreeg ik van een aantal mensen al de vraag of ik soms afgevallen was, altijd fijn als mensen dat vragen. Nu heb nog niet op de weegschaal gestaan sinds 1 januari, maar door naar mijn broekriem te kijken kan ik al wel zeggen: ja! Ik ben inderdaad afgevallen.

Nu er weer een week voorbij is, is het tijd voor een nieuwe download achtergrond voor je telefoon. Je kunt hem hieronder downloaden.

fall-and-love-blog-afvallen-motivatie-week-6

Heb je de andere achtergrondjes nog niet gebruikt? Download nummer 1 dan HIER en download nummer 2 HIER. Zorg dat je echt genoeg wisselt, anders valt het niet genoeg meer op.

Geef een reactie

