Mijn favoriete series

Sinds ik vorig jaar met mijn webshop ben gestopt, heb ik ineens tijd om TV te kijken. Dat heb ik jaren niet gehad, wat een luxe! Alleen de meeste films op TV zijn niet echt mijn ding, dus ik kijk graag series.

Van 7 dagen en 7 avonden per week werken naar 5 dagen en 3 avonden werken zorgt voor een heleboel rust, zo heb ik ook eens de tijd om lekker uit te rusten of even te niksen. De afgelopen tijd heb ik wat toffe series opgezocht en nu wil ik graag mijn 3 favoriete series van dit moment met jullie delen!

Gotham

gotham_serie_televisiva

Een TV serie over de jeugd van Batman en de stad waarin hij opgroeit. Vorige week heb ik net het eerste seizoen afgekeken en ik kan niet wachten tot ik verder kan met seizoen 2. Wel moet je enige kennis hebben van het DC universum, zodat je alle karakters goed herkent, maar de serie is echt heel tof.

The Magicians

the-magicians-syfy-tv-series-artwork

In deze serie ben ik pas net begonnen, maar ik vind hem nu al geweldig. Al is het alleen maar omdat er Harry Potter grapjes gemaakt worden. Deze serie gaat over echte Magicians in de huidige wereld die allemaal hun eigen krachten hebben.

Legion

mv5bmja3njc1odg2mf5bml5banbnxkftztgwmzyymji5mdi-_v1_uy1200_cr8406301200_al_

Inmiddels zul je wel doorhebben dat sci-fi en fantasy series mijn voorkeur hebben. Zo ook Legion, een serie gebaseerd op de characters van Marvel in een wereld waar de hoofdpersoon krachten heeft die ten koste gaan van zijn geestelijke gezondheid. Geweldig geacteerd en tot nu toe een heel gave serie.


Ik heb al best wel wat series gevolgd, die me uiteindelijk toch niet meer konden boeien. Zo ben ik begonnen aan “Once Upon a Time”, maar tegen seizoen 3 had ik het idee dat het zichzelf alleen maar herhaalde.

En ook “American Horror Story” kon me na seizoen 5 niet meer boeien, het laatste seizoen heb ik niet eens afgekeken. Het werd me te vergezocht, waar eerst de verhaallijnen een ondertoon van horror hadden, werd het nu wel heel gruwelijk.

“Stranger Things” vond ik wel weer heel vet, maar daar is ook nog maar 1 seizoen van, dus het wordt afwachten wat het volgende seizoen gaat doen.

Maar mocht je nou nog super leuke series kennen dan hoor ik dat natuurlijk heel graag! En als ik nieuwe gave series tegen kom zal ik die ook zeker met jullie delen.

 

Geef een reactie

